perjantai 7. kesäkuuta 2013

Mikä lie hormoonimyllerrys :/

"Et voi olla tosissas!"

Se oli ensimmäinen ajatus, kun näin mitä mies oli raahannut kotiin:


Mutta siitä sitten pikkuhiljaa rupes ajatukset menemään siihen suuntaan, että jos mä vaikka yhden...

Mä olin toissa iltana äitin luona hieman ihmeissäni, kun mulle tuli tunne että pakko saada suklaata! Siis mitä?? 
Mun ei oikeesti ikinä tee mieli suklaata, oon aina ollu enemmän sellanen salmiakille perso.
Ja tiesin kyllä että se aika kuusta rupee lähestymään, mutta että suklaahimo? Minulla?!?!

Jep, retkahdin suklaaseen.
Minkäs teet, eilinen on eletty ja tänään on uus päivä.

Ja muutenkin oon ollu ihan oudolla tuulella, vihanen koko ajan, ja kaikki pienetkin asiat pistää itkettämään. Näistä jutuista oon aina kuullu, mutta ei mulle oo näin aikaisemmin käyny.
Onkohan laihtuminen sitten osasyyllinen tähän asiaan? Vai mikä...

Voi tätä naisena olemisen riemua jos mun elämä on tästä lähtien kerran kuussa tällaista!

Eilen lapset halus munakasta, joten sellasta syötiin lounaaksi.

Eilen ois ollu punnituspäivä...Unohdin sen, enkä mä sitten tänäänkään käyny.

Mutta samapa tuo, en usko että siinä niin kummosta muutosta on tapahtunu, tai jos on niin varmasti luku on isompi kun viimeks. Joten odotellaan ens viikolle taas seuraavaa vaa´alle nousemista.

Päivälliseksi jauheliha-riisimössöä, jossa miniporkkanoita.
Lisukkeena kurkkua ja aistettu maissintähkä.

Eilen ja tänään laitoin taas musiikkia soimaan ja rupesin joraamaan. Mulle tuli eilen taas jostain mieleen se mun haave, kun kerroin joskus että haluaisin alkaa vetää joain tanssitunteja tässä omassa pihassa. Oon vieläkin ihan liian "nössö", en saa aikaseks tehdä asialle mitään. Mutta ehkä sitten ens vuona... ;)

Joka tapauksessa, mietiskelen aina musiikkeihin koreografioita. Yks biisi on vatsabiisi, toinen peppubiisi, kolmas käsibiisi jne...Vatsabiisejä tais tällä kertaa olla enimmäkseen, koska niissa lihaksissa tuntuu mukavasti että jotain on tehnyt :)

Eilinen iltarahka oli maustettu rahka, koska tilasin sen anopilta kun oli kaupassa, eikä se varmaan voinu kuvitella että joku syö maustamatonta rahkaa sellaisenaan :D
Mutta oli tämä tosi hyvää! :P

Mä oon tässä jo kovasti suunnitellu että millasen postauksen tekisin viikon päästä. Sillon on nimittäin kulunu vuosi blogin aloittamisesta. Muutoskuvia en oo nyt laittanu, kun meinasin että niitä tulee varmaan sitten ens viikolla kyllästymiseen saakka.

Yhden esimaku-kuvan laitan kuitenkin, näissä melkein vuosi eroa. Kaipa tota masua on vähän lähteny :)







4 kommenttia:

  1. Mulla oli kanssa aina ennen menkkoja koko ajan nälkä ja makeaa teki mieli.. Mielialat vaihteli.. Aina alko 3 pvä ennen menkkoja..
    Luojan kiitos kierukasta ja kohta vuodesta ilman menkkoja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aa, olis niin mukava olla ilman menkkoja. Tuo siis ehdottomasti harkintaan! :)

      Poista
    2. Hormoonikierukka mulle laitettiin ja se on toiminut tosi hyvin. Sen edellisen kuparikierukan kanssa mulla olikin ongelmia, kuten blogissakin oli..
      Mutta joo, suosittelen. :) kaikki menkka oireet väheni kyllä nopiaa ja enää ne on vain muistoja :))

      Poista
    3. Joo niin mä muistelinkin että sulla oli sen kanssa jotain ongelmia :(
      Mutta pitääpä ottaa hieman tosta hormoonikierukasta selvää :)

      Poista

Kaikkia kommentteja otetaan vastaan :D